Klachten en Garantie
Garantie
We zijn trots op de duurzame kwaliteit van onze producten, toch kan het gebeuren dat er iets kapotgaat. Hetzij door transport, hetzij door een productiefout. In dat geval kun je binnen zes maanden aanspraak maken op vergoeding van de schade. Stuur in dat geval een e-mail met foto’s van de beschadigingen naar info@ecowings.nl en we nemen contact met je op om het product te vervangen of het aankoopbedrag terug te storten.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ecowings.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.